POHODOVÉ JARNÍ HOLANDSKO
LETECKY DO ZEMĚ TULIPÁNŮ
POZNÁVACÍ ZÁJEZD DO HOLANDSKA 2025, LETECKY
Kód zájezdu: NL585-25 Počet nocí: 3 Strava: snídaně Ubytování: hotel
Letecký zájezd do jarního Holandska 2025, právě v této době plné jarních květů a vůní. Navštívíme Amsterdam, největší květinovou burzu v Aalsmeeru, tradiční větrné mlýny v Zaanse Schans a idylické rybářské městečko Volendam. K návštěvě jarního Holandska neodmyslitelně patří i květinový park Keukenhof, užijte si ho s námi!Amsterdam – Aalsmeer – Keukenhof - Zaanse Schans – Volendam - Amsterdam Celý popis
Termíny a ceny zájezdu
Kód | Termín | Nástupní místa | Počet nocí | Dospělá osoba snídaně |
|
---|---|---|---|---|---|
NL585-25-1 | od: 01.05.2025
do: 04.05.2025 |
zobrazit
Praha |
3 |
22 290 Kč 20 790 Kč |
Rezervovat místa |
Anotace
Amsterdam – Aalsmeer – Keukenhof - Zaanse Schans – Volendam - Amsterdam
Program zájezdu
Odlet z Prahy s průvodcem do AMSTERDAMU, ubytování v hotelu. První část prohlídky historického centra města, náměstí Dam s Královským palácem a farním kostelem Nieuwe Kerk (Nový kostel), dům Anny Frankové, Begijnhof s posvátnou atmosférou, ulice Nes.
2. den zájezdu
Ráno navštívíme největší květinovou burzu na světě v AALSMEERU, který si vydobyl renomé významného nizozemského střediska pěstování květin. Následuje světově proslulý květinový park KEUKENHOF. Každoročně zde na rozloze 32 ha vykvete kolem 6 milionů cibulovin, hlavně tulipánů, narcisů a hyacintů. Expozice se nachází jednak venku v zahradách, a jednak také ve vnitřních pavilonech. Pro zájemce možnost zapůjčení kol, doporučujeme projížďky mezi rozkvetlými květinovými lány v blízkosti parku. K večeru odjezd na ubytování.
3. den zájezdu
Návštěva půvabného obydleného skanzenu ZAANSE SCHANS, kde uvidíme všechny holandské národní tradice na jednom místě – dřevěné domy, funkční větrné mlýny, kde se dodnes zpracovává koření, lisuje olej. Objevíme tajemství výroby dřeváků, čokolády a sýrů. VOLENDAM – historické rybářské městečko láká svou atmosférou turisty z celého světa. K největším atrakcím města patří tradiční kroj, dřevěné domky a malé grachty. Prohlídka města je spojená s návštěvou sýrové farmy s možností degustace a nákupu sýrů. Návrat na ubytování.
4. den zájezdu
Po snídani dokončení prohlídky Amsterdamu, transfer na letiště, odlet do ČR.
Cena zahrnuje
- leteckou dopravu do Amsterdamu a zpět vč. letištních tax,
- příruční zavazadla dle podmínek letecké společnosti,
- transfery z/na letiště shuttle busem,
- dopravu klim. busem v Holandsku,
- 3x ubytování v hotelu – 2lůžk. pokoje s příslušenstvím,
- 3x snídani,
- pobytovou taxu,
- průvodce CK
Cena nezahrnuje
- vstupné vč. parku Keukenhof – v případě, že nemáte zájem o návštěvu Keukenhofu, prosíme o nahlášení v CK,
- fakult. služby,
- městskou dopravu a vše ostatní, co není uvedeno v odstavci „Cena zahrnuje“.
Fakultativní příplatek
- 1lůžk. pokoj 3600 Kč,
- muzeum Van Gogh – vstupné a rez. poplatek 590 Kč (záloha), do 18 let zdarma – nutná rezervace v CK,
- dům Anne Frankové – vstupné a rez. poplatek 440 Kč dospělý, 210 Kč děti 10–17 let (záloha),
- odbavené zavazadlo o max. hmotnosti do 20 kg 1400 Kč,
- komplex. pojištění vč. storna zájezdu 180 Kč
Nástupní místa
Přehled nástupních míst najdete ZDE
Doprava
Ubytování a stravování
3x ubytování v hotelu – 2lůžkové pokoje s příslušenstvím
STRAVOVÁNÍ
3x snídaně. Ostatní strava je řešena z vlastních zdrojů a prostředků.
Vstupné, platby
Amsterdam Plavba po grachtech - 20 €
Enkhuizen Zuiderzeemuseum - 19,50 €
Aalsmeer - květinová burza - 10,50 €
Zaanse Schans Skanzen - zdarma
Keukenhof - 19 €, děti 9 €
Jízdenka městská doprava 3,40 €, celodenní 9 €
Vlak z letiště a zpět 10,80 €
DOPORUČENÉ KAPESNÉ
Doporučujeme na vstupy cca 100 €, není podmínkou všechny objekty navštívit. Další kapesné dle vlastního uvážení. Vstupné do navštívených objektů, vláčky, lanovky, MHD, lodičky u výletů nejsou zahrnuty v ceně zájezdu, pokud není v odstavci „cena zahrnuje“ výslovně uvedeno jinak.
MĚNA A KURZ
EURO (značení EUR nebo €)
https://www.kurzy.cz/kurzy-men/nejlepsi-kurzy/EUR-euro/
Cestovní dokumenty, vízum, očkování, pojištění
Na cestu nezapomeňte platný cestovní doklad. I když jsme od 1. 5. 2004 členy EU a pro cesty na území EU stačí občanský průkaz (jen tzv. karta, od 1. 1. 2006 jen se čtecí zónou), doporučujeme všem vzít s sebou raději platný cestovní pas. CK nemůže přebírat odpovědnost za úspěšné odbavení svých klientů při přejezdech. Prosím, nezapomeňte, že vaše cestovní pasy musí být platné ještě alespoň půl roku po návratu z dovolené. Dle vyjádření MV ČR je občanský průkaz cestovním dokladem pouze pro držitele dokladu. Každý účastník zájezdu je osobně odpovědný za dodržování pasových, celních, zdravotních a dalších předpisů země, do níž cestuje. CK nepřebírá odpovědnost za vízové povinnosti cizích státních příslušníků do navštívených zemí. Prosím mějte u sebe několik kopií cestovního dokladu, popřípadě i v elektronické podobě (např. uložené v emailové poště). Tyto kopie mohou usnadnit řešení mnoha situací.
CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ (ZA PŘÍPLATEK)
Každý účastník zájezdu je povinen vycestovat do zahraničí s cestovním pojištěním.
Cestovní kancelář REDOK TRAVEL má uzavřenou pojistnou smlouvu č. 1360500204 s pojišťovnou UNIQA a.s.
Pojištění není limitováno věkem účastníka. Pokud jste si prostřednictvím CK zakoupili komplexní pojištění (nebo je již zahrnuto v ceně zájezdu), jste pojištěni v následujícím rozsahu:
Pojištění léčebných výloh v zahraničí 7 000 000 Kč
Úrazové pojištění – trvalé následky úrazu 600 000 Kč
Úrazové pojištění – smrt následkem úrazu 300 000 Kč
Úrazové pojištění, nemocniční odškodné (hosp.+nemoc) 600 Kč/den
Pojištění odpovědnosti za škodu na zdraví a věci 3. osoby 5 000 000 Kč
Pojištění zavazadel 20 000 Kč/ks (max. 40 000 Kč)
Pojištění storna zájezdu 20 000 Kč (spoluúčast klienta 20%)
Náklady na ubytování spojené s umístěním do karantény max. 30 000 Kč
Náklady na náhradní dopravu zpět do ČR v případě umístění do karantény při zahraniční cestě max. 20 000 Kč
Při pojistné události v zahraničí je třeba kontaktovat asistenční službu v Praze - tel: +420 296 333 696, kde oznámíte, k jaké pojistné události došlo a asistenční služba Vám poradí, jak dále postupovat. Nezapomeňte s sebou Evropský průkaz zdravotního pojištění (karta zdravotního pojištění v ČR). Smluvní vztah vzniká mezi klientem a pojišťovnou, případné pojistné události řeší klient přímo s pojišťovnou. Součástí pojištění je i automatické a bezplatné prodloužení platnosti pojištění pro zpožděný návrat v případě, kdy se pojištěná osoba z důvodu zásahu vyšší moci (např. uzavření leteckého provozu, živelná pohroma v místě dovolené, apod.) nemůže vrátit do ČR v původně plánovaném termínu. Pojištění léčebných výloh a asistenčních služeb zahrnuje i pojištění plážových adrenalinových aktivit, které si pojištěný může zakoupit podle svého zájmu přímo na pláži (např. jízda na vodním skútru, jízda na banánu, jachting, parasailing, vodní lyžování, potápění s instruktorem, apod.). Pojištění storna obsahuje i pojištění z důvodu nedobrovolné ztráty zaměstnání a pojištění nevyužité dovolené. Další informace o pojištění jsou uvedeny na stránkách www.redok.cz. Pojištění se řídí Všeobecnými pojistnými podmínkami pro cestovní pojištění UCZ/Ces/20 a Rámcovou pojistnou smlouvou. Pojištěný klient tímto potvrzuje, že se seznámil s rozsahem pojištění, že převzal Všeobecné pojistné podmínky pro cestovní pojištění, byl s nimi seznámen a souhlasí s jejich zněním.
Cestovní kancelář je pojištěna v souladu se Zákonem č.159/1999 Sb., certifikát pojištění na www.redok.cz.
Doplňující info k zájezdu
Síťové napětí v Holandsku je jako v České republice 220 V. Zástrčky mají dva kolíky s kruhovým průřezem. Ve většině hotelů najdete zásuvky pro holicí strojky, nabíječky mobilních telefonů i fény. Euroadaptér (většinou se dá půjčit na recepcích hotelů či campingů).
VELVYSLANECTVÍ A KONZULÁTY
Pokud ztratíte pas nebo potřebujete jinou pomoc, spojte se s velvyslanectvím nebo konzulátem.
Velvyslanectví Haag - Embassy of the Czech Republic
Paleisstraat 4, 2514 JA Den Haag
Telefon: +31(0)70/3130031, sekretariát +31(0)70/3130011, KO +31(0)70/3130018
Fax: +31(0)70/3563349
Nouzová linka: +31/641/315128
E-mail: hague@embassy.mzv.cz
Provozní hodiny úřadu (pro telefonické dotazy): 09.00 - 16.00
Úřední hodiny konzulárního úseku pro veřejnost: pondělí 12.00 - 15.00, úterý, středa 09.00 - 11.30
DŮLEŽITÁ TELEFONNÍ ČÍSLA
Tel. předvolba: +31
Policie, záchranka, hasiči: 112
Místní policie: 0900 8844
Pobřežní hlídka: 0900 0011
Lékařská pohotovost: 0900 1515
Voda, elektrika, atd.: 0800 9009
DOPORUČENÍ PRO TURISTY
DROZD – Registrace občanů při cestách do zahraničí
http://drozd.mzv.cz
Projekt „Dobrovolné registrace občanů České republiky při cestách do zahraničí (DROZD) umožňuje českým občanům poskytovat na dobrovolném základě informace o svém plánovaném pobytu v zahraničí.
Fyzická osoba může bezcelně dovézt a vyvézt z Nizozemska zboží sloužící k osobní potřebě.
Bezcelně lze dovézt:
- 10 litrů alkoholických nápojů s obsahem alkoholu vyšším než 22 %
- 20 litrů meziproduktu (např. vermut, likér apod.)
- 90 litrů vína,
- 110 litrů piva
- 800 ks cigaret
- 400 ks cigárek a doutníků o váze menší než 3 gr/kus
- 1 kg tabáku.
Dovozní restrikce se vztahují na dovoz a vývoz chráněných druhů živočichů a rostlin, zbraně a munice, drogy atd.. U dovozu a vývozu peněžní hotovosti nad 10.000 EUR může celní správa kontrolovat původ peněz.
• Prosíme o důkladné označení Vašich zavazadel Vaším jménem a CK REDOK
• Účastníci zájezdu jsou povinni být v průběhu celého zájezdu na smluveném místě a ve stanovenou dobu, kterou určí průvodce. Nelze, aby z důvodu vaší nedochvilnosti byli ostatní klienti kráceni na svých právech, jak v oblasti poznávání, ubytování, stravování a dalších. V případě jakékoliv nedochvilnosti informujte prosím neodkladně průvodce zájezdu. V místech srazu čeká autobus max. 30 min., při definitivním odjezdu do ČR pak maximálně 1 hod. V případě, že jde o letecké zájezdy, návaznost na trajekt apod. je zde čekací doba pouze 30 min.). Cestovní kancelář ani dopravce za těchto okolností nenesou žádnou morální ani finanční zodpovědnost.
V současné situaci je nutné počítat se zvýšenou kontrolou na hranicích a je pro nutné dodržet množství alkoholu a cigaret deklarované v odbavení.
Program zájezdu
dle katalogu, může být však přizpůsoben časovému limitu na trase, počasí, nepředvídatelným okolnostem na cestě i po dobu konání zájezdu. Změna programu vyhrazena!
DŮLEŽITÉ POKYNY TÝKAJÍCÍ SE LETECKÉ PŘEPRAVY
Je nepřípustné brát na palubu letadla nože, nůžky, pilníky a jiné předměty ostré povahy, střelné zbraně a jejich imitace, tupé předměty (obušky apod.), které mohou být využity jako zbraň, jakékoli výbušné a hořlavé látky, jakékoli chemické nebo toxické látky. Dále je zakázáno brát na palubu jakékoliv vlastní tekutiny (voda, nápoje, sirupy, polévky), krémy, oleje, roztoky, spreje, parfémy, mascara, gely vlasové a sprchové, tlakové nádoby, holicí pěny, deodoranty, pasty a zubní pasty, krémy, směsi kapalných a pevných látek apod. Tyto předměty je nutno umístit do zavazadel k odbavení. Uvedené tekutiny a gely mohou být přepravovány pouze: v jednotlivých baleních o maximálním objemu 100ml umístěných v jediném průhledném, opakovaně uzavíratelném plastovém sáčku o maximálním objemu 1 litr a předložené k samostatné kontrole mimo kabinové zavazadlo. Tekutiny, které můžete mít v kabinovém zavazadle bez omezení: léky a dietní jídlo (doporučuje se lékařský předpis nebo potvrzení). Kapalné léky mohou být převáženy v objemu větším než 100 ml, pokud je cestující potřebuje během cesty ze zdravotních důvodů. Tyto léky musíte nahlásit zvlášť během bezpečnostní kontroly na letišti.
Doplňující postupy bezpečnostních kontrol
Doprava na/z letiště v Praze
Každý účastník si zajišťuje sám. Na letiště je možné se dopravit autobusem MHD č. 119 ze stanice metra A „nádraží Veleslavín" nebo ze stanice metra B "Zličín" autobusem č. 100.
Parkování nejblíže letišti Václava Havla v Praze
Ohlasy klientů
Dobrý den,
chtěla jsem touto cestou poděkovat za zájezd do Holandska, kam jsme se s Vaší CK na poslední chvíli vypravili.
Byli jsme moc spokojení – kombinace letecké a autobusové dopravy považuji za úžasný nápad pro obě skupiny účastníků. Průvodkyně Míša byla perfektní - informací bylo přesně tak, jak bylo třeba (ani moc , ani málo) a organizačně měla vše velmi dobře připravené. Program byl velmi dobře zvolený. Vstřícní a příjemní byli také řidičové.
Oceňuji rovněž ubytování, které bylo na velmi slušné úrovni včetně snídaně, a také pohodlný autobus.
Děkuji za příjemný holandský zážitek.
Michaela V.
Potřebujete další informace ?
Volejte tel. +420 461 530 663 nebo napište, zavoláme Vám nazpět.
Poslat dotaz k zájezduZÍSKEJTE
TIPY NA ZAJÍMAVOU
DOVOLENOU
A SLEVY AŽ 50%
Aktuální přehled všech zájezdů
ZobrazitVyražte s námi na adventní trhy
ZobrazitVyužijte slevy za včasné přihlášení
a věrnostní bonusy pro stálé klienty